שירותים עסקיים

ליאקום מערכות מתמחה בתכנון, ניתוח, הטמעה ובנייה של מוקדי שירות לקוחות טלפוניים. אופן העבודה של החברה משלב בין תחומים טכנולוגיים שונים, עם מבט כללי על הדרישות העסקיות.
הפתרונות שליאקום מערכות מציעה למוקדי ניהול קשרי לקוחות (CRM) ושירות לקוחות טלפוני כוללים שילוב של טלפונים, פקס, אינטרנט, דואר אלקטרוני ויישומים המותאמים באופן ספציפי ללקוח, נוסף על אפשרויות של מענה קולי, טלפוניה בשילוב מחשב (CDI), הפצת שיחות אוטומטית (ACD), מערכות הקלטה, מוקדים טלפוניים מבוססי IP ועוד.
אנו משלבים את היעדים העסקיים של הלקוח בהבנה הרחבה שלנו בטכנולוגיות טלפוניה ונתונים, על מנת שמוקדי ניהול קשרי הלקוחות ושירות הלקוחות הטלפוני יזכו ליתרונות תחרותיים ויעילות תפעולית.

השירותים המוצעים

  • שיפור השירותים הפנימיים (תמיכה טכנית)
  • מערכות לניהול קשרי לקוחות, במיוחד לספקיות תקשורת, אינטרנט, יישומים ומסחר אלקטרוני
  • מוקדי שיווק וטלמרקטינגמסחר אלקטרוני